訪客留言 (73)
lemontea828 於 2009-03-20 10:05 PM 發表:
喔..
當然唔係喇..
你係一個好人牙嗎..!!
 
 
lemontea828 於 2009-03-17 09:56 PM 發表:
 唔通話你是一名衰人咩xd
講得好d先..
其實..你係世界上係萬中無一既好人..
應該唔錯架喇xd""
CoMmENt"""=]
lemontea828 於 2009-03-16 06:01 PM 發表:
送番一個..
細小的CoMmENt"""
比你喔..
你真係好好人也xDD" 
jay999007 於 2009-03-14 09:05 PM 發表:
愛爆大~COmmENT~
jay999007 於 2009-03-11 07:55 PM 發表:
雙倍大大粒
commENT!COmmenT~
jay999007 於 2009-03-11 05:49 PM 發表:
細細粒既CommENT送到~
laukwanto4 於 2009-03-08 05:04 PM 發表:
 
 c0mmENT=];
killerkay 於 2009-02-15 04:32 PM 發表:
 哈哈‵ 莫婷曉‵哈哈
傻仔呀‵哈哈
調左位冇得玩你同欣T1M‵
該死的傅老師‵
laukwanto4 於 2008-12-27 04:50 PM 發表:
  c0mmENT=];
大大粒cm送到,
祝你有一個開心既聖誕!
littlerainbw 於 2008-10-11 11:37 AM 發表:
 CM=]
 
[ 返回 vicky_ting6 的個人主頁 ]