訪客留言 (119)
lingling0044 於 2010-06-02 02:46 AM 發表:
KIKI BB
我今日影左相相上去LA^^
我整多左張呢^^
呵呵,,問下係意見LA,,
邊個LOOK好睇D?!
細細的友誼卡卡O``
MISS U^^
lingling0044 於 2010-06-01 09:29 PM 發表:
唔係O`
返香港先算LA^^
lingling0044 於 2010-06-01 05:25 AM 發表:
BABY....
我轉移木標la`
呵呵^^
仲有ar,,
我7月3返到la`
lingling0044 於 2010-05-29 02:21 PM 發表:
 
BABY
我收到你D野LA...
2張卡都唔對比既>0<
不如我整過張細細張卡跟住你果張貼係我整果張後面LA``
lingling0044 於 2010-05-22 05:58 PM 發表:
baby.....
好耐無揾你呢``
最近點ar?!
miss u so much~~~~~~
希望返到黎我仲係你既best friend la^^
lingling0044 於 2010-05-20 03:53 AM 發表:
COMMENT^^COMMENT^^COMMENT^^COMMENT^^
YuYuv3v 於 2010-05-15 03:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
YuYuv3v 於 2010-05-12 06:21 PM 發表:
RE;
c0m23n7=]
lingling0044 於 2010-05-10 11:37 PM 發表:
死野...打比你唔聽?!
lingling0044 於 2010-05-03 12:16 AM 發表:
唔係....以為你嬲左我><
[ 返回 vickylam1021 的個人主頁 ]