訪客留言 (22)
felykk 於 2009-04-24 09:49 PM 發表:
 唉呀呀比個CM你先
要回嫁~唔好擺自己個樣上黎啊會比人插嫁知嘛!!!!!!仲有你打blogD字要大個D..
joyce1996 於 2009-04-24 11:18 AM 發表:
CoMMenT
[ 返回 victorhung 的個人主頁 ]