訪客留言 (97)
C4EvErlOvE 於 2009-11-02 10:19 PM 發表:
 
"fR!EnDs*
cOmm3nT 4U
           fROm:帥 x 小羊^
C4EvErlOvE 於 2009-10-31 01:03 PM 發表:
大家都掛住你...
係時候番尼ia...

Bo Bo*
@"cOmm3nT-* 4U

youyou_1314 於 2009-10-31 12:07 PM 發表:
         萬.聖.節.快.樂
                     by;碧 碧
BETTY000 於 2009-10-24 12:58 AM 發表:
 快d返嚟呀!吖榮>3<
comm3nt=]
C4EvErlOvE 於 2009-10-03 02:52 PM 發表:
`---* ^^
          fORm:"帥 x 小羊※..□
bobococo222 於 2009-10-01 11:17 PM 發表:
返未丫◆cOmm3nt''
C4EvErlOvE 於 2009-09-28 07:31 PM 發表:
 番尼未呀?!
★"cOmm3nT-*
karen138138 於 2009-09-24 04:35 PM 發表:
- c[x]mm3nT  =]
faimingb 於 2009-09-24 06:19 AM 發表:
 
c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]

c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]
c0mm3nt ;]
Fr0m:MinG=]
仲有記得call我tim牙...吾系嬲死你個死榮榮架\口/
C4EvErlOvE 於 2009-09-21 12:06 AM 發表:
 番尼未呀?!
聽kA!瑜佢地講話你番左尼Ia~   係吾係呀?!
......   吾知Ia...不過如果你真係番左尼gE話..記住cAlL我呀!
[ 返回 wInG520sa 的個人主頁 ]