訪客留言 (164)
buElisE 於 2010-02-12 08:47 PM 發表:
哇!
3個咁多呀`
一時間惗唔起有咩願望tim]
惗到再話比臭某俊知;;
buElisE 於 2010-02-12 08:03 PM 發表:
我不嬲都咁乖嫁啦~~
臭某俊-.-`
有咩獎勵先?!
kaikai09830 於 2010-02-12 04:38 PM 發表:
 Dear俊俊*v*
我哇 我哇 小kai哇=]
J581 於 2010-02-12 02:15 PM 發表:
 龍哥先啱- ,  -''
J581 於 2010-02-12 02:14 PM 發表:
 偉哥=]'
    hapi
NeW
      chinese
                     year
buElisE 於 2010-02-12 10:45 AM 發表:
絕對冇不鋸ge成份'
系你自己多心姐``
臭某俊-.-
iamcry 於 2010-02-11 11:29 PM 發表:
 CM=)
wLngZ 於 2010-02-11 10:54 PM 發表:
串-,-v
buElisE 於 2010-02-11 10:27 PM 發表:
依家比翻你丫..
臭某俊-.-
要回翻比臭某茵嫁!!
cm cm cm cm cm.
ManMan129 於 2010-02-10 11:47 PM 發表:
happY chiNesE n2w yeAr''
[ 返回 wLngZ 的個人主頁 ]