訪客留言 (105)
karen9065130 於 2009-11-17 12:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wong1016 於 2009-10-17 02:06 PM 發表:
CoMm3nt;D
thz、=)
derekwen 於 2009-09-23 11:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
love_Sandra 於 2009-09-15 03:26 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chun9626 於 2009-09-12 07:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
hiuying082 於 2009-08-31 07:20 PM 發表:
c0mm3nT"=]
SkUll0v0 於 2009-08-22 12:28 PM 發表:
 
 C0MMENT...";;
derekwen 於 2009-08-20 02:27 PM 發表:
comment"
wonghonwa 於 2009-07-19 06:25 PM 發表:
打錯-_-
 
好 = 係
wonghonwa 於 2009-07-19 06:24 PM 發表:
唔好話你丫.
 
自認.我話你樓下果位丫.
 
死白痴
 
[ 返回 waibcor09 的個人主頁 ]