訪客留言 (105)
derekwen 於 2009-07-17 12:15 AM 發表:
 唔係我ar T^T
 唔好認錯ar............
wonghonwa 於 2009-07-15 03:50 PM 發表:
樓下果位人兄;;;
你叫人用個腦先好黎串你.
咁你不如用個腦黎諗下你自己先啦.
你加我個fd仲要無啦啦係到講講講.
咩叫[只是我認為不重要的不用特意記]
咁你加佢黎做咩啊.
冇腦.又會咁好笑既.
加人果陣知人係邊個
加完人又唔記得左
咁你唔係老人痴呆.係咩丫?_?
低你比人串囉
ps.你係咪語無倫次架呢可.
係到半書面半口語.
derekwen 於 2009-07-15 12:16 AM 發表:
 
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"
co mment"<3]
derekwen 於 2009-07-14 08:51 PM 發表:
哈哈哈,笑死我!!!! 
Michael96615 於 2009-07-13 09:20 PM 發表:
只係係網上果d網名一堆字同真名毫無關係,不想記,加上下年d同學係一樣,請先用腦才串我,唔好比我串番轉頭^0^
waibcor09 於 2009-07-13 09:14 PM 發表:
咁你姐係話你下一年d同學都唔識架la
Michael96615 於 2009-07-13 09:11 PM 發表:
不是,只是我認為不重要的不用特意記
waibcor09 於 2009-07-13 09:03 PM 發表:
你係唔係老人痴呆架
Michael96615 於 2009-07-13 08:50 PM 發表:
咁我add你果陣    我知你係邊個但一段時間後我又唔記得左=.=
waibcor09 於 2009-07-13 08:27 PM 發表:
乜當初唔係你add我先咩!!!!
[ 返回 waibcor09 的個人主頁 ]