訪客留言 (105)
derekwen 於 2009-06-20 08:28 PM 發表:
你算巴啦你7個7個
7個仲好,證明你地好柒
我地係靚仔三人組
你地係最柒7人組
好好聽ar
哈哈哈!!!! 
waibcor09 於 2009-06-20 08:22 PM 發表:
你慳d la!!!靚仔三人組,聽到都想作嘔
 
好心你la,有冇腦架,數人都唔識數,
 
唔係5,6個,,,係7個ar
 
頭大冇腦,腦大生草
 
仲有ar!!人地話用尿照,
 
你又話用尿照,,,正一跟尾狗
derekwen 於 2009-06-20 08:08 PM 發表:
係靚仔工人組
係靚仔三人組 
derekwen 於 2009-06-20 08:06 PM 發表:
吹ar....呢個世界上就係多靚仔
而我地三個就係其中之一
所以我地稱為靚仔工人組
而你地6個就差d啦個樣
所以你地就稱為樣衰 5人組
如果你地有何意義
就去照鏡,都唔得,就去用尿照
再唔得,就去叫大肥睇
再唔得,我見義你叫31號睇
祝你早日明白你地有幾樣衰
waibcor09 於 2009-06-19 07:51 PM 發表:
你收皮la...靚仔三人組!!!
 
你咁話自己係靚仔,
 
咁e個世界d男仔米超級靚仔
 
好心你la~揾塊鏡照下自己先la
 
冇鏡揾水再冇水既揾尿la...
 
不過我建議你揾尿好d
 
岩晒你ar...
 
derekwen 於 2009-06-18 10:06 PM 發表:
唔好逼我講xx!!!
我地唔係屎忽三人組!!!
係靓仔三人組!!!
哈哈哈!!! 
wingkiu_129 於 2009-06-18 01:58 PM 發表:
c0mmENt;>
waibcor09 於 2009-06-17 06:36 PM 發表:
我垃圾咁你米殘渣/死濕柴
waibcor09 於 2009-06-17 06:35 PM 發表:
你知你係屎怱鬼就好la...
 
同埋你果兩個屎怱朋友
 
稱屎怱三人組.....
 
 
 
derekwen 於 2009-06-17 12:44 AM 發表:
 十三歲的維他奶是[[垃圾品]]
[ 返回 waibcor09 的個人主頁 ]