訪客留言 (135)
wck0630 於 2008-04-04 07:08 PM 發表:
-v-似妳邊個朋友呀"
中一又係有個水仔話我似呀口水-v-"無奈
我就是我^^"不是別人
 
--------------
背景音樂^^"
個日聽返依首歌..
唱出了心聲/_\就用左
hoyiuping 於 2008-04-04 03:07 PM 發表:
hello,你好!!
我覺得你個相勁似我朋友既朋友^v^'
cm cm.........^^
lovek112 於 2008-04-01 01:21 AM 發表:
 
 CoMDum

-:)
COMMENT`
- S!u mEI` =]! 於 2008-03-31 11:10 AM 發表:
權權^.^"
黎左lu..多謝我啦.哈哈
ming2tina 於 2008-03-09 03:19 PM 發表:
hi  你飲咁多又何必  放開懷抱  阿權哥  不要傷心!!  你要努力
[ 返回 wck0630 的個人主頁 ]