訪客留言 (299)
shai_sanki 於 2010-01-01 04:29 AM 發表:
   您好令女哇^__^"受吾受溝牙a///a?,哈哈-3-.(講笑)
shai_sanki 於 2010-01-01 04:16 AM 發表:
 
      籽籽0v0"
        cm*
CoCo1127 於 2009-12-30 04:11 PM 發表:
cOmm3nt;)
ianwwh 於 2009-12-30 03:45 PM 發表:
 
Comment<3
上上下下左左右右
睇到OR睇唔到都祝

 新1年祝你._."         
 新年快樂~               
 身體健康~              
 出入平安~              
 心想事成~               
 年年有魚~              
 快高長大~               
          要回嫁~!!!!    
KK44 於 2009-12-27 01:05 AM 發表:
C
  M
    =)
 
要回CM丫>.< 
yin177 於 2009-12-25 11:29 PM 發表:
聖誕快樂!!@@
iamsze0623 於 2009-12-25 07:13 PM 發表:
 路過.
ICE_tang 於 2009-12-25 01:30 AM 發表:
MERRY CHRISTMAS=]
shai_sanki 於 2009-12-24 11:39 PM 發表:
  Christmas greeting to cheer you, my good friend. *o*v
shai_sanki 於 2009-12-24 10:46 PM 發表:

       籽籽*o*

   Merry Christmas!^___^

 
[ 返回 wiing876 的個人主頁 ]