訪客留言 (59)
chkwan 於 2009-09-17 07:56 PM 發表:
 gd!
c0mm3nt`
chkwan 於 2009-09-15 08:56 PM 發表:
 係?
哈..
其實我諗住用黎呃d無知少男嫁..
都怪我真人個樣太成熟
你至會有禁既錯覺姐..
係我既錯..
c0mm3nt`
chkwan 於 2009-09-14 11:20 PM 發表:
禁都得-,-
chkwan 於 2009-09-13 07:11 PM 發表:
 喔..
佢師弟.
我叫a珺.
chkwan 於 2009-09-13 03:57 PM 發表:
你識a丁嫁?
禁知吾知我係邊個先?
chkwan 於 2009-09-13 12:06 AM 發表:
 多謝你先..
我未見過你xd
你見過我?
c0mm3nt
 
Rainie24 於 2009-09-12 07:00 PM 發表:
c0mm3nt f0r u :]
yan9120582 於 2009-09-11 07:39 PM 發表:
'' ComMent____!!
ngatingting 於 2009-09-07 08:21 PM 發表:
Comment*3*
yan_bi 於 2009-09-06 07:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 wilson2444 的個人主頁 ]