訪客留言 (59)
|
|
chkwan 於 2009-09-17 07:56 PM 發表:
gd!
c0mm3nt`
|
|
chkwan 於 2009-09-15 08:56 PM 發表:
係?
哈..
其實我諗住用黎呃d無知少男嫁..
都怪我真人個樣太成熟
你至會有禁既錯覺姐..
係我既錯..
c0mm3nt`
|
|
chkwan 於 2009-09-14 11:20 PM 發表:
禁都得-,-
|
|
chkwan 於 2009-09-13 07:11 PM 發表:
喔..
佢師弟.
我叫a珺.
|
|
chkwan 於 2009-09-13 03:57 PM 發表:
你識a丁嫁?
禁知吾知我係邊個先?
|
|
chkwan 於 2009-09-13 12:06 AM 發表:
多謝你先..
我未見過你xd
你見過我?
c0mm3nt
|
|
Rainie24 於 2009-09-12 07:00 PM 發表:
c0mm3nt f0r u :]
|
|
yan9120582 於 2009-09-11 07:39 PM 發表:
'' ComMent____!!
|
|
ngatingting 於 2009-09-07 08:21 PM 發表:
Comment*3*
|
|
yan_bi 於 2009-09-06 07:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]