訪客留言 (2085)
|
r543704a 於 2010-02-08 07:38 PM 發表:
睇icon~
|
|
LonelyXlamb 於 2010-02-08 07:20 PM 發表:
C~M
|
|
r543704a 於 2010-02-08 07:13 PM 發表:
哈.
個傻系淆哂底咁
又要威又要載頭盔
仲要扮傻系
串人搵我...
|
|
wing13147788 於 2010-02-08 07:00 PM 發表:
多謝細ANN(k).
ann囝;星期4有交嘈^,^ 著唔著adides 3 @@? |
|
tamyauyau 於 2010-02-08 06:58 PM 發表:
蕉蕉我支持你
|
|
tamyauyau 於 2010-02-08 06:57 PM 發表:
唔該收皮啦!多謝合作:@
|
|
wing13147788 於 2010-02-08 06:45 PM 發表:
re you;
係啊;佢係我Fd;不如係msn傾/電話傾;. |
|
athenapoon 於 2010-02-08 06:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
wing13147788 於 2010-02-08 06:42 PM 發表:
刁;!
傻系你打埋打囉:) 關我乜事姐^,^? D人話你好有料萵;驚驚牙;( 有種咪傾囉. |
[ 發表留言 ]
c0mment;)