訪客留言 (2085)
kinandshu 於 2010-02-08 08:51 PM 發表:
hey'
c0mment;)
r543704a 於 2010-02-08 07:38 PM 發表:
睇icon~
LonelyXlamb 於 2010-02-08 07:20 PM 發表:
C~M
r543704a 於 2010-02-08 07:13 PM 發表:
哈.
個傻系淆哂底咁
又要威又要載頭盔
仲要扮傻系
串人搵我...
wing13147788 於 2010-02-08 07:00 PM 發表:
多謝細ANN(k).
ann囝;星期4有交嘈^,^
著唔著adides 3 @@?
tamyauyau 於 2010-02-08 06:58 PM 發表:
蕉蕉我支持你
tamyauyau 於 2010-02-08 06:57 PM 發表:
唔該收皮啦!多謝合作:@     
wing13147788 於 2010-02-08 06:45 PM 發表:
re you;
係啊;佢係我Fd;不如係msn傾/電話傾;.
athenapoon 於 2010-02-08 06:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wing13147788 於 2010-02-08 06:42 PM 發表:
刁;!
傻系你打埋打囉:)
關我乜事姐^,^?
D人話你好有料萵;驚驚牙;(
有種咪傾囉.
[ 返回 wing13147788 的個人主頁 ]