訪客留言 (123)
神秘人 於 2008-10-24 08:45 PM 發表:
 發覺你hO  kai,,-0-"
 就好似,10月24日果篇野咁~,~"=]
 人地唔中意你,你就鬧到人咁賤...@@
其實,你系米真系中意人?!_!
愛既定義系咩,,你是否知咧?!!令妹~~~~
cathy9588 於 2008-10-08 01:54 PM 發表:
-c0mmEnT___`
hiuhiu9619 於 2008-08-16 06:26 PM 發表:
CM FOR U  傻穎= =
 
                        假如你有空 你可以上sexybaby.marlito.com 這個論壇看看哦??
                         這論壇名happy town 你上了去應該蠻開心的吧 - -
                          不上去 不緊要吧....
                         我只想有人知道有happy town這論壇存在而已^^
 
 
最後 
祝:留言數目蒸蒸日上^^  
[ 返回 wing19960111 的個人主頁 ]