訪客留言 (22)
SPK_V 於 2008-05-18 10:13 PM 發表:
 CM
記主去我個BOlg睇每日一笑話呀  THX
我都係鐘意睇火影WO
我想下你睇到邊到?
仲有我最欣賞係鳴人
SPK_V 於 2008-04-16 08:21 PM 發表:
 cm
[ 返回 wky36_tx 的個人主頁 ]