訪客留言 (47)
|
|
ws00603838 於 2008-06-30 02:24 PM 發表:
廢話-.-吾系我會系邊個!
|
|
Sooooni_X 於 2008-06-30 12:59 PM 發表:
楊雞真的是你ma??? O0O//
|
|
Flower9196 於 2008-06-27 07:31 PM 發表:
傻雞.....哈哈......
|
|
carmen0517 於 2008-06-01 10:23 PM 發表:
[=cm"........
得閒去我到坐下丫~~ |
|
collection 於 2008-04-22 09:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
annie1129 於 2008-04-04 03:11 AM 發表:
死白痴仔~~~~
|
|
sin1225 於 2008-04-01 06:19 PM 發表:
呃...唔知說咩好...
|
|
IWAKI_ 於 2008-03-30 01:50 AM 發表:
靚gE [0mMeNt 俾你"!
希望你可以gE話"!
刀俾番個我:D
|
|
waikun 於 2008-03-26 08:11 PM 發表:
留CM比楊雞 ...
同你唔熟 ...但係見過你一次的!記得我嗎?!
|
|
Hilda 於 2008-03-05 07:43 PM 發表:
cm 4 u啦
|
[ 發表留言 ]