訪客留言 (91)
tommy212 於 2008-04-04 09:51 AM 發表:
可以做個fd子??
有冇msn也?
Tanaka_10 於 2008-04-04 03:00 AM 發表:
~ Halo !
~ 比個 CM 妳先 ^^
richard1234 於 2008-04-01 11:02 PM 發表:
愚人節快樂..^^
richard1234 於 2008-03-30 06:22 PM 發表:
hi,路過,得閒來我個blog到呀..^^
係呢,我可以和你做朋友嗎..?
sorrycry 於 2008-03-27 03:14 PM 發表:
 施姐~
 可唔可以做個朋友仔牙=]
我想多個朋友他牙-口-
chanpakto520 於 2008-03-18 08:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chanpakto520 於 2008-03-16 12:59 AM 發表:
 SD信息比我
我電話號碼:98509083
chanpakto520 於 2008-03-16 12:21 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chanpakto520 於 2008-03-15 07:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
chanpakto520 於 2008-03-15 03:15 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 xanthe0921 的個人主頁 ]