訪客留言 (91)
|
|
tommy212 於 2008-04-04 09:51 AM 發表:
可以做個fd子??
有冇msn也? |
|
Tanaka_10 於 2008-04-04 03:00 AM 發表:
~ Halo !
~ 比個 CM 妳先 ^^
|
|
richard1234 於 2008-04-01 11:02 PM 發表:
愚人節快樂..^^ |
|
richard1234 於 2008-03-30 06:22 PM 發表:
hi,路過,得閒來我個blog到呀..^^
係呢,我可以和你做朋友嗎..? |
|
sorrycry 於 2008-03-27 03:14 PM 發表:
施姐~
可唔可以做個朋友仔牙=]
我想多個朋友他牙-口- |
|
chanpakto520 於 2008-03-18 08:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chanpakto520 於 2008-03-16 12:59 AM 發表:
SD信息比我
我電話號碼:98509083
|
|
chanpakto520 於 2008-03-16 12:21 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chanpakto520 於 2008-03-15 07:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
chanpakto520 於 2008-03-15 03:15 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]