訪客留言 (275)
|
|
babiying116 於 2010-02-28 08:37 PM 發表:
cmcm;)
|
|
Mr_chun 於 2010-02-28 11:57 AM 發表:
cm要回
|
|
kamling0501 於 2010-02-25 08:28 PM 發表:
咁我係咁ma..
但我又中意聽同講wo>_<
真係奇怪既個性,你估我想架.
|
|
kamling0501 於 2010-02-24 10:42 PM 發表:
哈,今日放學好好笑,因為個鬼未,驚左我一陣.-.-''
手歌唔錯=.=55,i 是平論家..=.=
打呢到個陣,你手歌唱:[好想聽你說說愛我,
好想聽你說說想我]無奈,咁我就同你講我想你啦..^_^
我愛你呢個呢唔岩你..55留返比我自己..呵=.=
不過唱得幾好聽,迷戀中...^_
comment
|
|
love2324520 於 2010-02-20 06:47 PM 發表:
` 好耐無梨.
CoMmEnT(3.
|
|
karen_wait 於 2010-02-20 05:28 PM 發表:
c[]mm3nt‘‘:>
|
|
kenchan1996 於 2010-02-13 11:33 PM 發表:
COMMENT=)
|
|
mikilam520 於 2010-02-09 01:52 PM 發表:
CommEnt
要回牙>< |
|
kk9999 於 2010-02-09 12:13 PM 發表:
pass;
by;希''
|
|
tipp1234 於 2010-02-09 12:42 AM 發表:
CM o(-A-...)
BY;
希仔
|
[ 發表留言 ]