訪客留言 (1013)
lovinki 於 2010-03-19 09:05 PM 發表:
 hi...表姐... I am look....
C[]mm3et..=]
c[]mm3et....=]
c[]mm3et......:D
回哦
L5O2V0Eyou 於 2010-03-19 06:16 PM 發表:
 c0mm3nt =]
zipporah 於 2010-03-19 05:13 PM 發表:
 C0MM3N+=]
要回喲~~
chuaa 於 2010-03-19 05:09 PM 發表:
 ________CM=]`
louie121 於 2010-03-19 04:19 PM 發表:
``CoMm3nT  XD 
ah_HEiv 於 2010-03-19 02:15 PM 發表:
 
 ♥;C0MM3NT!;)
rio789 於 2010-03-19 06:55 AM 發表:
cmcm
要回唷
lovinki 於 2010-03-18 08:50 PM 發表:
 cOmM!!!-3........
lovelove521 於 2010-03-17 09:32 PM 發表:
 唔係牙-__-`(!)
我格尼個個日日請我食糖*3*`
ruby986 於 2010-03-17 07:10 PM 發表:
 
 
我漫畫出售哇   價錢好平架炸  你出街買1本最平刀要20蚊本啦  但我最貴刀系賣16蚊  最平就8蚊本  系咪好抵吖  快d add我msn啦   我msn系:[email protected]   我=緊你架    交收地點再講   時間盡就你     p.s add左我既同我講話想買漫畫     我D幾乎全部刀系少女漫畫黎....男仔我5知你中5中意睇,不過你可以+左我先,我再話比你知有咩書xd
  
  
              我仲有熊仔喔..¥25起,系咪好抵吖,快D add我啦...有大只架
 
 
     另有單con  475度   天使紫    ¥35
     另放1個藍色豬豬書包,3個袋
     2本字典(1本中1本英),1本中1練習,2本小6練習
[ 返回 yInbabill_21 的個人主頁 ]