訪客留言 (925)
LEOKONGMBC 於 2011-09-18 03:47 PM 發表:
cm~~
victoreric 於 2011-09-11 04:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
mandy9696 於 2011-09-09 12:33 AM 發表:
mandy9696 於 2011-09-09 12:32 AM 發表:
mandy9696 於 2011-09-09 12:32 AM 發表:
victoreric 於 2011-09-07 02:00 AM 發表:
開心啊呢~~以後要比心機練習啦~haha
victoreric 於 2011-09-06 02:02 AM 發表:
wow~~邊敢啊~~haha~!!
練習記住自己帶水~唔好飲咁多凍水啊~
Ada1998 於 2011-09-05 08:58 PM 發表:
re Ur cm
victoreric 於 2011-09-05 02:35 AM 發表:
竟然...一篇blog都冇,,
Kaman1105 於 2011-09-05 12:40 AM 發表:
c0mmEnT=)
幫幫手禁入去讚好支持下喔,
thz:)
送多個cm比你=)
[ 返回 yanki03 的個人主頁 ]