訪客留言 (131)
kai_koey 於 2010-05-06 08:15 PM 發表:
 
:P:P 好似平時學校操paper咁就算啦
ah_b0X0 於 2010-05-05 06:26 PM 發表:
我鐘意^^
kai_koey 於 2010-05-05 10:02 AM 發表:
之後d科我都唔係咁驚 =__+ 所以好輕鬆 哈哈
ah_b0X0 於 2010-05-04 11:39 PM 發表:
thz
frog_meimei 於 2010-05-04 09:56 PM 發表:
cOmmEnT;-P
回日誌及主頁.
kai_koey 於 2010-05-04 09:26 PM 發表:
okay啦 哈哈 ...你呢?
siuwing1994 於 2010-04-28 04:49 PM 發表:
c0mm3nt:)
frog_meimei 於 2010-04-27 05:16 PM 發表:
cOmmEnT;-P
回日誌及主頁.
AngelaJeremy 於 2010-04-17 05:15 PM 發表:
CM
kai_koey 於 2010-04-15 08:25 PM 發表:
 
*0* 哦 , 我係梁球鋸
[ 返回 yansiu1993 的個人主頁 ]