訪客留言 (131)
babyroro 於 2010-11-27 05:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
yansiu1993 於 2010-11-25 12:32 AM 發表:
超人 ... 你講真嫁 ???
kayilove1314 於 2010-11-24 02:15 AM 發表:
我係英國阿:D`
係cannock`近birmingham`
sorry`
遲左覆你:)
aku9superman 於 2010-11-23 01:30 AM 發表:
兆,
我諗緊點算,聖誕節我返工返到至少2:00AM,到時實無機會聚一聚
我諗緊RE唔RESIGN 好:S
我想搵份PARTTIME捱到新年,之後MAYBE過australia 返工
MandYinG 於 2010-11-20 04:15 PM 發表:
CM:$
tengwong 於 2010-11-18 03:37 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
JeniB 於 2010-11-17 07:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
s0701171 於 2010-11-16 11:59 PM 發表:
cm:)
iloveu_suki 於 2010-11-16 05:37 PM 發表:
c0mm3nt;]v3v
Zita_Ting 於 2010-11-12 06:13 PM 發表:
comment -)
[ 返回 yansiu1993 的個人主頁 ]