訪客留言 (564)
monkeyloi 於 2010-07-14 08:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
midas_eshop2 於 2010-07-09 06:22 PM 發表:
唔該``唔該``阻阻你
7月喇,,相信大家都考完試...
恭喜大家先...
熱辣辣暑假又到
我地夜貓貓準備左好多好玩嘅活動
快D上黎睇下啦
唔該~*
 

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

monkeyloi 於 2010-07-08 08:47 PM 發表:
師父..
根據比例..(1:2)
我留1個cm等於你要留2個cm比我

我留埋呢個就2個啦..
你幾時還返4個比我?
comm3nt``
monkeyloi 於 2010-07-08 08:43 PM 發表:
師父..
comm3nt
 
RK30 於 2010-07-08 11:44 AM 發表:
按下檢視儦? border=
CoMMenT`!:)
RK30 於 2010-07-08 11:43 AM 發表:
按下檢視儦? border=
CoMMenT`!:)
RK30 於 2010-07-08 11:42 AM 發表:
按下檢視儦? border=
CoMMenT`!:)
beckycpk 於 2010-07-03 05:15 PM 發表:
comm3nt ~ ;)
kelvinn102 於 2010-07-01 10:10 PM 發表:
^^ ~!!Cm~CM!!~ ^^
beckycpk 於 2010-06-30 04:56 PM 發表:
cm
cm
cm
comm3nt ~
[ 返回 yi98754947 的個人主頁 ]