訪客留言 (257)
Msshowpig 於 2009-07-17 06:01 PM 發表:
COMMENT比令女您
cocopang183 於 2009-07-11 11:32 AM 發表:
 
ಌ`cOmmEnT`ಌ     By月影
  ಌ`cOmmEnT`ಌ    By月影
    ಌ`cOmmEnT`ಌ    By月影
      ಌ`cOmmEnT`ಌ   By月影
        ಌ`cOmmEnT`ಌ  By月影
          ಌ`cOmmEnT`ಌ By月影
            ಌ`cOmmEnT`ಌ By月影
sweetbaby003 於 2009-07-10 01:46 PM 發表:
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
 c0mm3nT->'
cristyying 於 2009-07-07 11:05 PM 發表:
CoMM3nT
                By:Ying;)
kaylovelove 於 2009-07-06 09:33 AM 發表:
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
**_cOmMeNt_**
yu1995520 於 2009-07-04 09:53 PM 發表:
re; 哥;)
我都想知佢咩事!_!
條友f.4既-____-!
skylaw520123 於 2009-07-04 10:46 AM 發表:
 嘩妹妹一排冇上你個qooza姐,又做咩同人嘈呀,種要同自己學校D人嘈呀,
 
咩友係邊個呀?
candle31407 於 2009-07-03 10:10 PM 發表:
C0mment
C0mment
C0mment
C0mment
C0mment
yu1995520 於 2009-07-02 11:25 PM 發表:
 你真系好煩牙-_________-!!
未見過人甘撚煩^______^!
你幫人出面`?你好有料牙-.-?
講到自己要收手甘勁牙`好驚啵
次次打甘大篇野;
跟住我又回番你`
以家玩問答比賽牙-___-?
你話乜青蛙牙-,-?戇撚鳩左?
妖;你去含撚啦臭系`
你叫我收相我就要收`?你系邊位牙;
收皮啦`
劇社表演緊系要化妝啦`無常識嫁你`?
同你講多句野都想死`
因為你真系好撚煩囉;屌`
要發癲去第到啦`!
系叫你自量牙`使吾使講多次牙;
睇下自己咩豬樣先啦柒頭`
甘撚勁叫曬D人出黎嘈囉`我等你牙`
grace_B 於 2009-07-02 10:57 PM 發表:
哈=]
呢段野..你諗咗幾耐黎串我??!
你d成績麻麻啦..串我唔死喎=]..
講真原本就係諗住..
同你玩下就收手既...
既然你咁鍾意同我玩..
我為有倍你啦=]
你留cm我唔回你..唔係幾好意思既=]
我有雀斑要遮住咩??!係喎..你係大"師"{多謝提點..打錯你個名真係唔咁當呀~)
我梗係要遮遮佢啦..化妝係禮貌丫嘛...
但係你個d唔應該叫化妝...=]
個d叫整容..你係整容大師=,=
整容先親得起你啦...ok??呢個名岩唔岩你呀??!
你冇化妝??!OH 咁劇舍個D相係咩?
唔怕話你知..原本我都唔知你化妝架(真係唔知,,,)
係我哥講俾我知"哇...我未見過D咁厚粉既女人"
"佢叫咩名??"   "陳XX" 我先知咋~
我d中文係冇你咁好架..
你知啦..既然你都話我唔係中國人啦...
中文我打錯..有咩所謂丫??!...
但係你就唔同啦,,,你連自己國家d文字都唔識打...
點做中國人呀..大陸人big  six people =]
我係老..老你小小都係老...呢個我認呀...咁又點??
老就唔可以話你樣衰+啦...我鍾意點就點..你管唔到我囉=]
妹妹仔..我鍾意話你咪話你囉..唔得??!打我呀笨=] 
但係大陸人唔係好注重禮儀咩?
長輩講既野唔係要聽架咩??!=,=
你話我屋企人嚴重d??
定係我話你樣哀嚴重d??
小妹妹=,=你話我屋企人喎@@
你點樣衰我都唔會話你屋企人啦..
你唔係人格有問題..係咩??
話你好人丫??!多謝你話我屋企人呀?!
你有病睇醫生啦...話我冇良心唔通你有咩??
你點話我都得..你講咩我老母丫...
我老母點生我都唔關你事丫
話我八婆lo..唔及得你喎...人地點生我真係唔關你事=,=
叫我自量??!你自我檢討完仙串我啦...
你post d 相就真係關我事啦..
你d相唔係俾我睇??我係人黎架??唔通俾鬼睇咩??
係有人話俾我知你d相好嘔心..
似係你嚇親佢多過我嚇親佢喎=]...
我幫佢出頭姐...(唔比咩)?
原本呢我只係叫你收番d相姐...(好有禮咁去批評)
點解要咁樣黎話我..叫我去參加港姐丫..等等
呢d唔係自己攞黎咩..
叫我呢個忙人...搵個時間去你qooza 串你
公開話你樣衰..我唔想架..但係呢d係原則=](你回我幾多我回番=])
常識我識打..唔洗你提喎...個贏字我都識架...
只不過你太大陸啦..用個win字唔係好親你咩??中西合璧~
我係豬咁你係咩??青蛙個老婆"田雞"呀??!
好心你啦...自少我冇人係QOOZA 話我樣樣衰...就已分高下啦=]
你係低智..你認啦@@...同校唔代表我係你呢d人喎~=]
記住唔好認親認戚呀..你係唐乃勤初中書院..我係唐乃勤中學
唔同架=]..仲話band 1 喎...
出埋哂d低能兒童...笑大我個口呀!!
你唔只低能呀..你失憶tim呀!!!
你係2009-6-25 06:19 個篇文
第18句"都唔知你呀媽點生你..3.."呢句已經話緊我呀媽啦.\"/.
你仲要話我隻眼有問題丫...你失憶咋??!...
好心啦..自己講過咩都唔記得..^口^
我知係九唔撘八啦..但係唔係呢個吾囉- -''
"吾"係稱呼人兄架...而且係呢個"唔" 唔係呢個"吾"
提人一d唔提一d..但係你低能d囉
我真係唔需要咩精神科...去睇我喎
但係你真係需要驗下你個腦呀...係唔係低能先啦=]
影響校譽唔係幾好呀嘛=,=
 
[ 返回 yu1995520 的個人主頁 ]