訪客留言 (242)
|
|
v27116278 於 2009-05-30 11:50 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
t841756537 於 2009-05-30 11:13 AM 發表:
del人CM敢冇品丫你..
垃圾
|
|
t841756537 於 2009-05-30 11:04 AM 發表:
感你就話勁過我喇..
吾好話我入E班喇..
吾夠串收爹喇..
講錯野喇你..
冇腦架你?
|
|
yuki_54604 於 2009-05-30 10:58 AM 發表:
問題系我勁過你喎
|
|
babyszejai 於 2009-05-30 10:57 AM 發表:
姣糸;我出泥同你慢慢玩阿;o)
無得到你伍想囉伍該;) |
|
t841756537 於 2009-05-30 10:46 AM 發表:
超`
我e班數學比賽攞第1bOr`
感你地呢?
仲蠢過我地E班bOr`
想串吾系吾得..
用下腦好冇`
你地d班都吾夠e班黎..
仲學人串乜呀`
吾知醜`
同tb君講話我搵人接你放學?
你邊只眼見到呀?
吹得就吹`
8婆..
叫你幫你lor..
|
|
yuki_54604 於 2009-05-30 10:24 AM 發表:
吾系我串佢地LOR 系佢地串我LOR好冇= =
|
|
happyachord 於 2009-05-30 10:19 AM 發表:
鍾楚婷既事都即系我既事"
你咩事串吖婷同吖斯呀?
姣西系串就出黎串啦...
你冇野呀?..成日做超人好叻呀><
好勁呀..好型呀..你套製服呀?
你超人黎架嗎...好應該要着製服既..
我同吖斯都好想睇wor"
姣西超人^_^"
|
|
yuki_54604 於 2009-05-30 09:39 AM 發表:
如果好似你講咁嘅..咁你話我垃圾..你都垃圾?!
|
|
babyszejai 於 2009-05-30 04:01 AM 發表:
邊個話人垃圾.戈個咪垃圾囉^___^
我講緊你阿.姣糸;D |
[ 發表留言 ]