訪客留言 (203)
Kittycc_918 於 2010-01-16 11:57 AM 發表:
 
 COMM3NT!____!
要回喔     xpp
z0e_1210 於 2010-01-15 05:34 PM 發表:
 
買CON?買MASK?買眼膜?買精華膠囊?
茶茶BLOG仔幫到你*V*
MASK/眼膜/精華膠囊
仲可以即日係西鐵線交收tim*0*
另外星期6仲可以係紅線交收;]
有無興趣都可以入泥睇下架:}
絕對低價*V*
z0e_1210 於 2010-01-15 05:34 PM 發表:
 
買CON?買MASK?買眼膜?買精華膠囊?
茶茶BLOG仔幫到你*V*
MASK/眼膜/精華膠囊
仲可以即日係西鐵線交收tim*0*
另外星期6仲可以係紅線交收;]
有無興趣都可以入泥睇下架:}
絕對低價*V*
z0e_1210 於 2010-01-15 05:33 PM 發表:
 
買CON?買MASK?買眼膜?買精華膠囊?
茶茶BLOG仔幫到你*V*
MASK/眼膜/精華膠囊
仲可以即日係西鐵線交收tim*0*
另外星期6仲可以係紅線交收;]
有無興趣都可以入泥睇下架:}
絕對低價*V*
W1orld123 於 2010-01-12 06:32 PM 發表:
 
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
Cm23N+@@
BY;牙糖;]
zzzz5520 於 2009-12-27 05:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
katypoon 於 2009-12-13 10:58 AM 發表:
 ;`♥CoMmEnT
       要回嫁..^^
            by 潘潘
mandy12love 於 2009-11-15 09:42 PM 發表:
COMMENT~要回架!!!^^
z0e_1210 於 2009-11-12 08:47 PM 發表:
 
買CON?買MASK?買眼膜?買精華膠囊?
茶茶BLOG仔幫到你*V*
CON ; 最新既NEO只售180*0*
MASK/眼膜/精華膠囊
仲可以即日係西鐵線交收tim*0*
另外星期6仲可以係紅線交收;]
有無興趣都可以入泥睇下架:}
絕對低價*V*
hksar 於 2009-11-06 02:30 AM 發表:
 
請用以下網址登記,即可以免費接收短訊(sms),每收一個短訊,就會賺取一元。
免費註冊,零風險,資料不會售予第三者或廣告商。

http://smscash2u.com/receiver_register.php?rid=20852


免費接收一個優惠短訊,就會賺一元。

當價值滿 $ 100 元,你可以於網上按下換領禮券,然後我們就會寄給你 $ 100 元超市現金券,或你可以於網上選擇慈善機構進行捐獻 。現已新增其他現金券,包括:7-Eleven $20,Starbucks Coffee $25,Pacific Coffee $27 (8oz),Häagen-Dazs $33 (單球),Pacific Coffee $35 (12oz)。
[ 返回 z0e_1210 的個人主頁 ]