訪客留言 (6)
ny7431 於 2013-05-04 11:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
ny7431 於 2013-03-31 08:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
hung3382 於 2013-03-28 09:40 PM 發表:
HI 我叫KEN 你喜歡鏡子手錶嗎?我有2隻一紫,一藍$50
tsoi00000 於 2013-01-19 12:42 AM 發表:
少姐啊=.=你係女仔就緊係多男仔想識的啦......不過你問佢地真唔真心呢我就真係唔知啦因為我個人係招朋友=3=我冇諗住佢地會講心........加上你係女仔就少心d啦因為女仔點都會比人易呃d的^^少心d啦你自己
tthing 於 2013-01-01 12:30 AM 發表:
祝大家2013新年快樂
tthing 於 2012-12-30 01:46 AM 發表:
靚女.....COM:)
[ 返回 IaMzOeYaN 的個人主頁 ]