訪客留言 (8)
lau228 於 2009-07-26 01:40 PM 發表:
 路過;
 送個c0mm3nt俾你
 
kai_kai_boy 於 2009-04-11 12:38 PM 發表:
 c0mmEnT`
kai_kai_boy 於 2009-04-11 12:37 PM 發表:
 c0mmEnT`
kai_kai_boy 於 2009-04-11 12:37 PM 發表:
 c0mmEnT`
regelaine 於 2009-03-11 10:49 PM 發表:
cm
quincy123717 於 2009-03-10 06:49 PM 發表:
 
quincy123717 於 2009-02-02 08:19 PM 發表:
穿米衽未鄰戍光河系七乎叛究床<p><span style="background-color: #3366ff"><span style="font-size: 24pt"><span style="font-family: Impact">有冇人識用walkman ,.......</span></span></span></p>
<p>&nbsp;</p>
<p><span style="color: #00ff00"><span style="font-size: 18pt"><em>請幫幫手識用walkman call我&nbsp; ... 6650 xxxx&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</em></span> </span></p>
<p>'<span style="font-size: 36pt"><u><span style="color: #0000ff">加我msn' </span></u></span><a href="
mailto:[email protected]"><span style="font-size: 36pt"><u><span style="color: #0000ff">[email protected]</span></u></span></a></p>
fucku1314520 於 2009-01-31 10:33 PM 發表:
這幾日成日同(屎忽)傾電話,我病了,佢叫我病就唔好出街但係我冇聽佢話
[ 返回 fucku1314520 的個人主頁 ]