訪客留言 (14)
kuanXkuan 於 2009-05-29 07:10 PM 發表:
 路過 的COMMENT '
  
              BY KuAN '
kathaline 於 2009-05-14 07:58 PM 發表:
 comment
Candy364 於 2009-05-07 06:20 PM 發表:
你 係 b l o g 到 . . . 係 咪 打 錯 字 ? !
 
咩 叫 悶 心 ? !
 
開 心 ? !
 
W h y 開 心 ? !
 
 
 
Candy364 於 2009-05-06 10:40 PM 發表:
做 咩 講 s o r r y ? !
kathaline 於 2009-05-04 06:54 PM 發表:
 cOmmEnt
Candy364 於 2009-05-02 01:08 AM 發表:
你 係 咪 l i k e 桐 桐 ? !
Candy364 於 2009-04-30 06:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
cyandzoe1314 於 2009-04-28 08:19 PM 發表:
師第""
 
你好=v=
 
c0Ms比你""你可能識我的._.
tkwong33 於 2009-04-28 08:00 PM 發表:
 cOmm2nt;>
Candy364 於 2009-04-28 04:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 kelvin159852 的個人主頁 ]