訪客留言 (6)
siman1021 於 2010-05-23 05:20 PM 發表:
係囉@@我就係見到你無加我做好友@@以為我做錯野你嬲左我T^T
Blue348 於 2010-05-23 01:39 PM 發表:
因為之前心情唔好,del晒d好友,依家加返你啦^^
siman1021 於 2010-01-09 07:08 AM 發表:
 A________________A~ YEAH!
Miz_wa 於 2009-08-13 05:06 PM 發表:
siman 0.0
siman1021 於 2009-08-12 05:16 PM 發表:
 HEY~~
nobodyhome 於 2009-08-07 07:03 PM 發表:
 YO~~~~~~~~~~
[ 返回 siman1021 的個人主頁 ]