訪客留言 (14)
winky_shan 於 2009-09-05 10:18 AM 發表:
 cOmmEnT=]
siuhinA_A 於 2009-08-15 11:05 PM 發表:
 
c()mM3nT  @3@"
HoNEYwAN 於 2009-07-20 09:56 PM 發表:
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
C0mm3nT;D
sallymylifeq 於 2009-06-28 03:39 AM 發表:

  cm for you !    

  要回㗎!             

wahmaggie 於 2009-02-08 04:22 AM 發表:
 寧寧最好on 尻 lo~~
你重好笑lo..
你連狗同人都唔識分丫?!
牙朗呢排比女飛wo
你姐係話佢ing la!!
乜我有搵人寸喵喵咩?!
你盲左?!=.=
定傻左?!
個華字都錯左la...傻仔^^
係呢個樺丫!~!

kai蚊 好好多lo
你fd嘈先架戇尻
你個fd重煩lo...
冇 la la5知係到嘈乜*

︽殺人狂→→→→ 最 戇尻
你係咪kai 架?!
睇你死樣都知你不男不女la^^
你收80蚊 1個鐘?!
咁柒丫?
脈忍太樣衰la
我見到都想嘔la~~~
點扑丫on 尻仔
我收1000$1個鐘
幫d小朋友保習^^
有種打黎寸我lo^^
wahmaggie 於 2009-02-08 04:06 AM 發表:
 重有丫...
唔該你地睇清楚我既自我介紹la
我而改過lo~~~
冇再好似你地咁姣仔la^^
同埋d仔係佢地黎媾我lo~~~
5係我姣返黎lo..
你問下牙朗(風之影)佢點媾我la
maggie 於 2009-02-08 03:56 AM 發表:
 e..幫我+左咁多人氣丫?!@v@thx wo
喵喵5抵得我咁恩愛丫?!^^
定係比邦鬧完黎丫?!.3.
肥龍都5識就收la=.=
冇資格同我講野^^
你話【網主】見到你地咁寫會點?!@v@
搵到你地ip可以點?!@v@
5好咁無聊la喵喵...
你叫你d fd寸我丫??
定係你扮你d fd丫.3.?!
算la你^^
好煩5煩係blog到煩?!@@
︽殺人狂→→→→ 於 2009-02-07 03:18 PM 發表:
"___"      咁熱鬧既
   我右黎SAY 個系先∼         各位系佬∼
     +_=        MEI姐∼   我好噯您 〔個系〕0.0
 你願意嫁脾  I呢個      ∼(令仔)∼嗎∼∼∼∼∼∼∼
              呵A.A
  YOU估I BOY定GIRL?      @______@我是人妖
   受YO嗎       你收1個鐘幾$架   
                       我玩開80蚊1粒鐘  
-_=   貴唔玩架      
         脈忍..他玩開2000蚊1晚....$O$   
     你快D幫襯佢  LA!!!!!!!!!
抵到爛%_%
。kai蚊 。 於 2009-02-07 03:06 PM 發表:
wo!_!mei?...巧耐矛見您...您個史臭系*_*...為何在此發神經?
     您係米戇尻架!_!
             莪e+就係黎嘈您個blog 
 仲有ar   you  做乜q   鬧我fd子    仲有什麼 2手!_!
       人地汁您2手  您刀要管媽?    您真煩耶!_!
寧寧 於 2009-02-07 03:05 PM 發表:
 肥龍系邊個 ??
我好想知wo死姣婆
人地汁你2手定系你d仔自己頂你吾順走左 ??^^
風之影都飛你我真係好想笑lo
講啦^^肥龍系邊個 ??
大佬定系咩呀 ??
我同佢交流認識下呀
搵人串人吾識自己串 ??
死姣婆
咩華華
你汁左人2手你知吾知呀 ??
呢個2手貨都吾錯嫁
識姣又識同d仔咀
仲識帶人番屋企
恭喜哂你汁到2手貨呀
好好珍惜佢吾好俾佢4圍咬人同4圍搵咁多主人呀
一陣無屋反就好笑了 ^^
[ 返回 wahmaggie 的個人主頁 ]